همشهری آنلاین: مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه بورس، بانک و خصوصی‌سازی روز سه​شنبه ۱۳​اسفند با حضور مدیران بازار سرمایه برگزار شد.

همزمان با اختتامیه این نمایشگاه جشنواره برترین‌های بازار سرمایه نیز برگزار و از برترین شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بورس اوراق بهادار تهران، این نمایشگاه بعد از ۴ روز فعالیت امروز، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با معرفی برخی برترین‌های بازار سرمایه به پایان رسید.

دراین مراسم رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضای هیات مدیره سازمان، مدیرعامل شرکت بورس و مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه به برترین‌های بازار سرمایه لوح تقدیری اهدا کردند.

براین اساس، در بخش کارگزاران شرکت‌های کارگزاری مفید، راهبرد و حافظ به عنوان کارگزاران برتر بازار سرمایه معرفی شدند.

در بخش شرکت‌های پذیرفته شده، شرکت‌های ایران خودرو، سرمایه‌گذاری امید، سرمایه‌گذاری غدیر، فولاد خوزستان و ملی مس در بخش بانک‌ها دو بانک اقتصاد نوین و ملت لوح تقدیر دریافت کردند.

همچنین در این مراسم در بخش رسانه‌ها و مطبوعات اقتصادی از روزنامه‌های اقتصاد پویا، سرمایه، عصراقتصاد، دنیای اقتصاد، روزنامه توسعه و در بخش خبرگزاری‌ها موج و بورس نیوز تقدیر به عمل آمد.

در خاتمه این جلسه از شرکت بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه تقدیر به عمل آمد.

دومین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و خصوصی سازی، با هدف ارائه ظرفیت‌ها و نمایش پتانسیل بازار سرمایه، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های مشمول صدر اصل ۴۴ قانون اساسی، آموزش و معرفی ساختار جدید بازار سرمایه، ارتقای فرهنگ سهامداری برگزار شده بود. در همین رابطه: [آغاز به کار نمایشگاه بورس، بانک و خصوصی‌سازی]

کد خبر 76408

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز